Home Szkolenia dla firm Obsługa klienta Obsługa - ubezpieczenia
Email

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ


Proponowana realizacja zajęć w formie warsztatów sprzyja praktycznej weryfikacji nabytych przez uczestników szkolenia umiejętności. Ważnych w realizacji misji firmy profesjonalnych technik sprzedaży usług ubezpieczeniowych. Skuteczność brokera ubezpieczeniowego Państwa Firmy gwarantuje zyski i „wybicie się” ponad konkurencję.
Optymalna liczba uczestników: 12-16 osób, pozwala na sprawną realizację szkolenia i utrwalenie wiedzy oraz nabycie umiejętności. Efektywny czas realizacji szkoleń to jeden do trzech dni szkoleniowych – skuteczność    i efekty szkolenia wzrastają z każdym kolejnym dniem.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują dyplomy i materiały szkoleniowe.

Cel szkolenia;
1.Wzmocnienie autoprezentacji agenta.
2.Doskonalenie umiejętności „rozpoznawania” klienta i sprawnej komunikacji z nim.
3.Poprawa skuteczności sprzedaży.
4.Identyfikacja z produktem i firmą. Wzmocnienie motywacji.
5.Budowanie umiejętności negocjacyjnych i wywierania wpływu.

Program:
Dzień 1:
1. Wzajemne poznanie się. Przedstawienie celu i zakresu szkolenia.
2. Ćwiczenie autoprezentacji.
3. Budowanie wizerunku profesjonalnego agenta.
4. Mowa ciała klienta – rozpoznawanie barier w komunikacji i stanów emocjonalnych.
5. Strategia sukcesu w komunikacji niewerbalnej – ćwiczenia.
6. Efekty pierwszego wrażenia. Etapy prowadzenia rozmowy.
7. Telemarketing – sztuka kontaktu telefonicznego.
8. Rozpoznawanie potrzeb klienta, motywowanie – procedura „KUP Pan...”
9. Aranżacja scenek sytuacyjnych – praktyczne ugruntowanie wiedzy.
10. Podsumowanie szkolenia.

Dzień 2:
1. Sprawdzenie i powtórzenie reguł komunikowania się (z dnia pierwszego).
2. Określenie umiejętności agenta i oczekiwań klienta.
3. Techniki negocjacji w skutecznej sprzedaży ubezpieczeń – ćwiczenia.
4. Negocjacje w oparciu o NLP.
5. Stosowanie figur retorycznych w celu wywarcia wpływu.
6. Wykorzystanie asertywności w długofalowych kontaktach z klientami.
7. Ćwiczenia. Podsumowanie szkolenia.

Dzień 3:
1. Weryfikacja umiejętności nabytych w 1 i 2 dniu szkoleń – ćwiczenia.
2. Autoprezentacja i prezentacja produktu – ćwiczenia z wykorzystaniem kamery.
3. Elementy psychografologii, analizy z wyglądu i fizjonomiki i fizjonomiki w interpretacji klienta i budowania dialogu.
4. Zarządzanie czasem – podstawy sprawnej organizacji pracy agenta.
5. Motywacja i motywowanie – długofalowa skuteczność sprzedaży ubezpieczeń.

Wybrane korzyści i efekty szkoleń;
Uczestnik potrafi:
- profesjonalnie zaprezentować siebie – firmę i produkt,
- przeprowadzić błyskawiczną analizę i interpretację zachowań klienta, a także odkryć skrywane emocje,
- zwiększyć skuteczność oddziaływania na klienta,
- wzmocnić własną motywację i zmotywować klienta,
- posługiwać się technikami sprzedaży w sposób racjonalny dostosować je do potrzeb klienta.
Agent po szkoleniu:
- buduje poczucie własnej wartości i zachowanie asertywne,
- kształtuje własną strategię sukcesu w powiązaniu z firmą,
- dysponuje bogatym repertuarem umiejętności negocjacyjnych,
- radzi sobie w kontaktach z trudnym klientem.

 

Newsflash

Najbardziej oczekiwane rozstanie w Twoim życiu.

Nikt nie lubi rozstań. Ale to rozstanie, bardzo, ale to bardzo Cię zaskoczy... wyłącznie pozytywnie więcej >>

Pogoda

Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDziś44
mod_vvisit_counterWczoraj94
mod_vvisit_counterBierzący tydzień461
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień815
mod_vvisit_counterBierzący miesiąc2708
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc452
mod_vvisit_counterAll days128567

Online (20 minutes ago): 2
Twój IP: 207.241.237.103
MOZILLA 5.0,
Dziś: Lip 26, 2013
Copyright © 2013 biofon.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
Designed by Templatka.pl